Smutsigt tangentbord

Idag blev det till skolan jobba från halv 9 till halv 10 då fick vi rast och då blev det iväg till matsalen och käka frukost. Skolan bjöd på frukost idag efter som vi inte skulle få lunch. På frukosten fanns det hur mycket som helst och äta men jag åt bara två mackor för var inte allt flr hungrig. Efter frukosten blev det och vänta på bussen och sen upp på stan, käka godis och sen till bio roxy. På roxy såg vi Crash, jag tycker det var en bra film, den var lite svår i början och fatta eller det vart svårt och fatta när man hela tiden kastades omkring i filmen men det var bra!
Efter bio som slutade någon gågng vid halv 1 blev det till mamma på jobbet och sen fick jag lite pengar till lunch så det blev Gröna Grodan, gott som vanligt.
Och nu sitter jag ute på pappas jobb, tog bussen hit så jag kan åka med pappa hem sen.
Och han har smutsigaste tangetbordet är svart om fingrarna. Blir så här när man jobbar i hans yrke antar jag.

Men nu äre bara typ kanske 1 timma kvar till hem gång! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0