Släkten är värsta, right?

Igår åkte jag till min bästavän i alla lägen Astrid. Vi har känt varandra hur länge som helst typ sen jag hälsade på henne första gången på BB. Sen dess har vi alltid varit vänner men har blivit bästa kompisar med åren. I alla fall världs mysig dag. Vi pratade om allt verkligen allt vi behövde berätta och få ur oss, vi lyssnade på massa bra musik och drack te och allt var bara så där jätte mysigt!
Vid halv 5 tog jag moppen hem och fixade håret och bytte kläder och fixade lite.

Vid 6 hoppade jag i bilen och åkte till Mellösa till min faster där resten av släkten väntade.
Där blev det och fira min kusin Karn som fyller 30 år på Onsdag, så GRATTIS bästa kusin!
Även min kära kusin från Gbg var hemma med sin familj och oj vad stor hennes dotter har blivit nu.
Vi fick i alla fall en massa god mat och dricka. Trevligt umgänge var det också.

Oh jag älskar mina kusiner och deras respetive, dom är så himla bra. Jag och min kusin Roberts tjej som också heter Lina hade faktist en sak gemensamt, vi är båda häst tjejer, fast ingen av oss rider väl riktigt nu. Linas pappa har en häst hemma i Linas hem stad. Hon kommer jue inte ifrån Örebro men har flytta hit och bor med min kusin, hon är en super tjej, i like her! Johan, Karins kille, oh han är så snäll och så himla rolig och var med. Haha han bryr sig allt om en, vi hade värsta samtalen igår och det var bra. Alltid kul och prata med någon om seriösa grejer som är ett par år äldre hah Johan är väl en så där 20 år äldre än mig men i alla fall.
Och så Falk, min kusin Annas kille, han är från Tyskland så han och mamma brukar prata lite tyska tillsammans, igår hade jag och Falk största samtalen om SMS haha. Jag höll på och skratta ihjäl mig ett tag när Falk "skrev" ett sms eller ha sa ett sms som han trodde jag skrev. Så himla kul.
Och mina kusiner är minst lika bra som deras respetive.
Vi spelade även en del biljard igår, det är alltid kul och dom tyckte jag var riktigt duktig. Haha får väl tacka alla pöjkarna man spelat biljard med på gården för ett par år sen.
Släkten är värst, right? Nej det stämmer inte, släkten är bäst!
Synd bara att mina kusiner ska vara så mycket äldre än mig men men that's life.


På väg mot släkten

Igår var en kanon dag och kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0