På ett hotell i Uddevalla

Nu sitter jag på hotellrummet i Uddevalla nu, kom hit för en liten stund sen, känns redan som att jag kanske skulle varit hemma. Får hoppas att det går bra och att allt inte flippar helt. Men bil restan hit har gått bra jag och har kollat på film. Gustav var med och kollade lite och mamma såg med mig på slutet vi.
I alla fall kollade vi på Snål vatten och jäkelskap. Vi stannade även på ett ställe och köpte godis.

I skolan idag hade jag i alla fall idrott på Pettersbergs boll hall, vi var 13 st. Vi dansade med några killar från universitet som utbildar sig till idrottslärare. Vi hade kul tror jag alla tyckte. Efter idrotten blev det buss till stan och sen bytta buss och ut till melleringe där pappa hämtade mig. Väl hemma blev det ut och gå med Fia och gå en lagom lång promenad. Sen in och duscha och när jag står i duschen stänger dom av eln och vattnet slutar rinna. Så det blev ut ur duschen med balsam i huvudet tur att det bara var det och inte något annat.
I alla fall blev det och packa klart och fixa. Lite efter 3 åkte vi hem ifrån och hit.
Nu ska vi snart gå ut och äta.
Imorgon blir det till Torp och shoppa sen blir det fest hos min halv bror. Därför vi är här egentlige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0