Och det var den dagen det

Jo, så var fars dag över och så också min. Dagen har varit bra.
Middag med familjen, det inkluserar min syster och hennes familj också. Vi fick god mat som mamma gjort och efterätt. Blev en aning stressig till efterrätten efter som Mattias och Gustav skulle på hockey och sen Örebro-Lindlöven hoppas jag sa rätt nu. Dom tog i alla fall mammas bil till stan sen vid 10 i 4 körde syrran mig till friskis och svettis så blev det ett spin pass för min del, så sjukt jävla skönt. Älskar't!
Efter ungefär 1 timmas skön träning begav jag mig till järntorget där jag väntade på bussen, då träffade jag Fillan så blev och prata lite med henne sen kom min buss så blev det en lite promenad på väster tillsammans med Anna i telefonen. Sen hem till syrran och vänta på mamma och pappa och Gustav. Så blev det vissa syrran lite grejer på hennes blogg och sen kom mamma och pappa så satt vi och pratade och väntad på Gustav och Mattias.
Sen blev det övingsköra hem och sen jag kom hem har jag inte gjort mycket alls fikat med familjen och duschat och lite sånt bara.
Nu blir det sängen för min del, toleransvecka imorgon.


Kommentarer
Postat av: Syster

Björklöven annars var det rätt... :-)

2009-11-09 @ 16:48:29
URL: http://isofiasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0