Näst sista dagen på veckan

Först till skolan idag och ha lite engelska i de klassrum vi har jobbat i den här veckan, vi pratade lite och skrev också. Pernilla var i mitt klassrum och dte gick riktigt bra om man säger så.
Efter engelskan drog jag och Elin till matsalen och fick käka maten som man kan köpa om man äter innan oss. Vi käka slottstek hur gått som helst var det i alla fall. Efter vi käkat blev det tillbaka till klassrummet eller fasnade lite och prata med Erik och Erik och några mer.
Vi halv 1 drog jag till bussen och sen upp på stan bytta buss och ut till haga och till tandläkaren eller tandsköterskan, hon kollade min mun och sa att inget var fel men att jag skulle höra av mig om jag fick problem igen. och innan jag kom in till henne så fick jag först stå i kö as länge fast det bara var två framför mig, alltså gubben fram för mig fick jag huvudetvärk av han stod i säkert 20 min och pratade med  henne i kassan om att han inte hade råd att laga sina tänder och han började hela tiden om med att säga det. Orka! Efter jag vart hos tandsköterskan blev det buss till igen och efter det till frisören. Blev och gossa lite med Rocko först, sötis hind är han allt. Sen så fägade Lina, min frisör den här gången mitt hår och klippte mig, det blev skit bra är nöjd.
Sen till syrran och vänta på pappa och nu är jag hemma.
Kastar in en bild på mitt hår senare. Men nu ska jag fixa mat och sen blir nog OC!
Imorgon är det Fredag då blir med Astrid och Hanna tror jag. I alla fall med Astrid, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0