Mys pys väntar

Fredag vilket betyder idrott i skolan, vi började med att skriva reflektioner om dans och rörelser till musik perioden. Vi var ungefär 11-12 st fast sen drog Matilda och Jesper så då var vi bar 10 eller 11 om man räknar med Kevin våran lärare. Vi hade uppvärming och sen gick han igenom massa töj och strech övningar vi gjorde och så där sen blev det en lek på slutet. Slutade vi kvart över 11 då blev det upp till bussen med Sara. Om bussen i vanliga fall tar 100 år och åka med så tog den 300 år idag. Det gick hur jävla långsamt som helst. I alla fall så kom vi fram till järntorget till slut och jag väntade några min på 12 sen åkte jag till syster och hämtade moppen och åkte hem. Nu har jag ätit mat för tag sen och sett hela Oskyldigt dömd avsnittet efter som jag bara fick halva inspelat från i onsdags. Så nu har jag sett hela avsnittet så nu fattar man grejen med den hela, tumme upp!

Ikväll åker jag in till stan och äter mat och myser med idol tillsammans med systra mi!
Hennes kille/sambo ska på hockey och krogen ikväll så då ska vi ha mys kväll. Wiie!
Sen hoppas jag Örebro vinner ikväll och inte Leksand för då får jag en massage gratis! Haha inte för jag tror på det på riktigt men vi får väl se.
Ikväll med syster blir i alla fall bäst, sover kanske kvar hos henne också inte bestämmt mig än annars hämtar pappa mig.
Och nu kommer min bror gåendes i vägen undra om jag ska, möta honom. Jag hinner om jag springer.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0