Levande böcker och foto i tunneln

Idag hände det inte mycket i skolan. Vi fortsatte med grupparbetet, gick väl okej frammåt men skulle kunna gå bättre men vi tog i alla fall bilder när Julia väl kom till skolan. Och så var vi och lyssnade på levande böcker. Det var väl så där kul, kunde gjort annat på en del av tiden men på sista levande boken var jag och Rasmus kvar i klassrummet och jobbade istället.
Vi gick i alla fall typ innan vi slutade tror jag, så blev det till mammsen på jobbet och vissa lite bilder från dagen och min artikel. Och sen testade även Helena mina hög klackade skor jag köpte i Stockholm. Hon tyckte dom var super snygga! Vilket jag med tycker.
Snart kommer Astrid hit och umgås, bakar och dricker tee! Mys på det!




Så här extremt snygga var jag och Johan idag när vi tog kort!


Kram med Sary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0