Kulturnatten

Kulturnatten igår och den kvällen spenderades med Astrid och Hanna. Vi började kvällen med att Astrid och Hanna kom en kvart försent, haha! Vi käkade i alla fall pizza på Edessa det var gött. Astri käkade super kebab pizza utan kött, lite halv roligt. Efter vi käkat god pizza och prata betalde vi och drog till Astrid mamma där vi kollade bussen, kissa och Astrid bytte om. Sen gick vi iväg till bussen och åkte upp på stan och missade precis ett band vi ville se, inte mycket att göra åt saken. Sen befann vi hos i antingen Konerthuset eller Pelarsalen, där vi lyssnade på band, kollade dans, musikal och lite annat.
Vi träffade också en hel del människor folk man träffar ofta och en hel del man inte träffat på länge, träffade även en människa jag inte träffat på 100 år som jag inte har någon kontakt med alls men som ändå kände igen mig och verkade komma ihåg mig och en massa annat. Haha!
Trevligt och träffa massa folk så.
Synd bara att vi inte orkade åka och kolla på Måns hade verkligen velat se honom. Får bli nästa gång han spelar.
Haha vi träffade även en trevlig person som heter Erika eller hur var det nu, haha ASTRID!


Hanna&Astrid


Astrid&jag


Louise dansar

 
En av entré dansgrupper dansar tror till och med det var deras bästa,
sjukt bra var dom i alla fall.

Kvällen var bra, trotts att jag var ett svin också men jag hoppas personen som fick ut för det fattar varför..
För det är fan inte lätt när folk aldrig har tid längre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Vad ska vi till Udevalla och göra??? :O



vill åxå ha varit på kulturnatten... Äh, får bli te nästa år =D =D

2009-11-14 @ 15:48:20
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/
Postat av: Frida den bästa så klart xD

Okej men dubbel liv får ta slut när jag kliver av tåget i Örebro... mitt lov och min prao är slut så back till verkligheten (a)

2009-11-14 @ 21:43:30
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/
Postat av: astrid

erika var ju snäll :)

sjuk mkycket folk träffade vi, och det var nice, värd kväll! :)

2009-11-15 @ 16:45:02
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0