Kalle P 3 år idag

Jag har inte hunnit eller orkar bloggat idag, så jag tänkte skriva lite nu om helgen.
Kan berätta lite snabbt att i fredags hemma hos syster var mycket bra och trevligt på alla sätt och viss.
Hade en toppen kväll dock somnade systra mi. Haha. Älskar dig syster!

Igår lördag alltså, blev det först julmarknad och sedan Karl-johans julkonsert med Pelle, Ann och Johanna. Väldigt trevligt måste jag säga. Konserten var jätte bra men den är alltid bra. Det var kul och få sitta i publiken och bara lyssna, kolla och njuta har jue alltid annars varit med och stått där på scenen.
Sen blev det hem och bytta om och fixa håret och lite sminket.
Himla stressigt blev det och lite körigt men till slut fick Johanna fixa mitt hår och jag sminka mamma lite.


Så vart det på med alla kläder och sen sätta sig i bilen och åka till församlingshemmet där vi skulle på fest efter som Ulrika fyller 40 idag men vi hade festen igår.
Festen var helt underbart kul. Vi minglade runt först, sen blev det mat super gott som vanligt när Ulrika och hennes mamma vart i farten och fixa till det. Mor min hade också hjälpt till med att fixa festen hon stod för upplägg och duking. Efter maten dukade vi ungdomar av borden och diskade och plockade lite. Så drog bandet igång och det blev dans. Så dansde vi lite sen blev det fika och efter fikat så rockade Antiseptic loss på scenen, riktigt bra var dom. Hade aldrig lyckats få höra dom förut men igår fick jag. Sen kom det andra bandet tillbaka och spelade så blev det dansa av i timmar så himla kul. Kvällen var så himla sjukt värd måste jag bara säga.
När bandet slutat spela någon gång vid 1 taget började folk dra sig hemmåt och vi började städa sedan hämtade Johanna oss vid kvart i 2 taget och körde hem oss, då var det riktigt skönt och sova.

Idag söndag, vaknade jag vid 12 sen blev det inte mycket gjort vilket inte var så bra. Men vid kvart över 3 så gick vi in hemma hos syster för att fira att Kalle fylldes 3 år. Åh tänk att min älskade systerson min gulleplutt idag fyller 3 år. Ganska ofattbar att han blivit så stor. Han fick en massa fina presenter. Även Lisa kom ner en stund så blev det massa prata med henne. Vi fick även så klart fika och grejer. Så grattis på dig sötungen, älskar dig!
Och Grattis Ulrika som fyller 40 idag!

Nu sitter jag här och försöker göra en jävla bild på en utomjording går åt helvete vet i fan hur jag ska göra men det måste jag fixa imorgon. Skönt att jag är ledig imorgon/ska jobba hem ifrån. Nu ska jag nog ta och hoppa i säng och läsa min Liza Marklund bok. Hon skriver bäst!

Bilder från festen kommer imorgon!

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Syster

fredagen var som du sa, sjukt värd... hehe...och jag kan inte heller fatta tre år... älskar dig med kramar systra di

2009-11-30 @ 17:37:26
URL: http://isofiasvarld.blogg.se/
Postat av: Lisa

pratiprati! :D

2009-12-07 @ 20:24:41
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0