I know you can see it in my eyes

Idag började vi 9 med matte det gick väl bra, Veronika förklara det jag inte fattade. Sen vare bara köra på, imorgon blire matte prov efter idrotten.
Vi hade i alla fall prov i word på eftermiddagen, tror det gick hyfsat bra. Jag hoppas verkligen det gjorde, för skulle behöva det och det vore jävligt fint för den delen med.
Efter skolan hämtade mamma mig efter som hon mår dåligt och är hemma. Skönt för mig.
I kväll har jag inte gjort mycket, skulle egentligen plugga men orkar inte och tror jag är förberädd nog nu, hoppas i alla fall.

I know you can see it in my eyes, fan!
Jag kommer ihåg allt så jävla tydligt nu, alla jävla tårar, alla tankar, alla klunkarna.
Hur allt snurrade runt i huvudet på mig, hur glad jag var när du stod där, när du la mig ner, när du pysslade om mig för allt det jag var värd. Hur jag vaknade utav all den där jävla skiten. Alla gånger jag vaknat och allt har vart sämst, alla nätter du varit med mig, alla nätter du hjälpt mig.
Du såg allt i mig, du förstod mig och vart är du nu? Borta!
Fan, jag saknar allt, jag saknar en pussel bit som är DU!
Låt mig få gråta bara!


Ingen utan dig!

Kommentarer
Postat av: Syster

Du är allt, glöm aldrig det... Kramen

2009-11-05 @ 22:01:06
URL: http://isofiasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0