Hemma hos syster pyster

Nu sitter jag hemma hos systra mi.
Vi har käkat tacopaj för ett tag sen super gott!
Kalle är även en expert på att stöka till sitt rum så vi har plockat med hans grejer så nu är det fint där inne igen.
Snart börjar Idol så det blir idol mys och lite godis och så.
Lyssnar just nu på Spotify på syrrans spel lista massa bra musik på den. Borde styra spotify jag med sjukt värt!
Bäst kväll blire!

Hittade en bra bild på mig på syrrans dator.
Från Öland i somras, åh jag saknar sommaren sjukt mycket nu!
Sommaren var bättre än nu även om den inte var bäst men Öland är tame fan finast ibland,
nästan utomlands känslor får man.



I miss you so fucking much

Nu blir det kolla Ullared och sen Idol och umgås :*

Kommentarer
Postat av: Syster

Det var mys igår, jag somnade bara i soffan på slutet... hehe

2009-11-28 @ 09:05:39
URL: http://isofiasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0