God morgon

Idag har jag sov morgon, väldigt skönt, plus att mamma tog ut grannens katter i morse så jag fick mer sovmorgon. Hade annars behövt gått upp kvart över 9 om jag skulle släppt ut som men nu gjorde mamma det.
I alla fall är det några gubbar här nu som ska fixa vårat vatten så dom har stängt av vattnet i hela huset, ja! Men får väl gå till grannen sen och låna vatten och så.
I skolan idag fortsätter vårat projekt med en timmas förberdelse för den muntliga redovsingen på engelska om den Indiska tidnigen, som heter The Times of India. Gissa vart som tagit det ifrån, haha!
Aja men just nu sitter jag och lyssnar på Taylor Swift, väldigt bra är hon.
Nu ska jag springa ner och äta frukost.

Try to catch me now, it's too late to catch me now


Kommentarer
Postat av: Anna Made in Handlar´n

Love story - Taylor Swift

thats good shit! :D

2009-11-04 @ 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0