Förändring

Vakade i morse och vet att jag hade drömt två hyfsat konstiga drömmar, inte för jag egentligen vet vad allt handlade om men ganska konstiga var dom, i alla fall den ena den andra tror jag var rätt bra eller så vara båda det, haha. Haha man drömmer mycket sjukt.
Aja i alla fall har jag idag färgat håret, äntligen! Nu är mitt underhår eller jag det mest av mitt hur förutom det allra översta mörkbrunt, skit snyggt! Blir till frissan i veckan och boka tid för att klippa mig och slinga mitt över hår blondt.


Så ser jag ut nu i håret

Nu är släkten här och firar pappa så vi har ätit middag och fikat med kladdkaka och jordgubbar.
Och nu sitter jag på mitt rum med Kalle min söta ängel som klättar runt i min soffa och vänder upp och ner på alla kuddar och grejer. Haha han är så söt så.
Imorgon blir det skolan igen och sen träning! Skönt!
Btw, jag vill åka till Mora och leva i mitt dubbel liv på riktigt! Det vara sjukt värt de liv jag har där!
Fast där finns ingen Kalle så blir kvar i Örebro. Nu ska här lekas med Kalle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0