En vanlig Onsdag

Onsdag idag, så det blev till skolan jobba klart Antiken sen vid 11:09 eller någe åkte jag med bussen till stan sen till syster hämta moppen, åka förbi Mellringe hämta lillebrors väska så jag kunde lägga ner mina saker sen hem.
Väl hemma blev det laga mat och sen har jag inte gjort så mycker mer.
Blev in till stan med mamma och pappa förut och fixa mitt träningskort så nu är det bara och träna på igen.
Plus att jag fått tillbaka min uppsats från i Fredags åh det gick as bra för mig, fick ett betyg jag är as nöjd med och omdömet med! Yes! Good thing! Haha ganska många uttropstecken där haha.
Torsdag imorgon så då blir det skolan sen hem och packa inför helgen. För på fredag eftermiddag åker jag till Uddevalla med familjen. Det blir fest på Lördag för min bror och en massa shopping på Torp.


Snart kommer allt det här få ett slut och en ny början kanske redan imorgon. Vad vet jag men saker har förändrats och det gör ont.  Inget blir sig likt igen, det blir aldrig som jag trott.
Imorgon vet jag.

Men ska nog gå och sova nu och kanske ta mig upp halv 6 och gå ut och springa 3 km innan alla andra vaknar. Eller pappa han är jue vaken men han åker jue till jobbet nästan då så.
God natt blogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0