En snabbis

Jahaja då fick man tillbaka matte provet idag det gick förvånadsvärt bra. Haha, hade väntat mig att det skulle ha gått sämst typ fel på allt men så illa var det inte. Jag klarade mig bra ifrån gränsen till godkänt, jävligt skönt. Plus att våran lärare gick igenom det jag inte fattat för det hade typ alla misslyckats med.
Så på förmiddagen blev det matte på eftermiddag blev det datakunskap och jobba med exel.
Vi slutade lite innan 3 så då då blev det till bussen och till mamma på jobbet och hänga där.

Så var vi hos några kompisar till mamma efter jobbet en snabbis och sen blev det köpa pizza och åka hem till Gustav som väntade. Pappa är ikväll på Örebro Galan, företaget han jobbar för är nomernerade till ett pris ikväll så därför han är där. Fusk som fan, jag ville med vara med där ikväll.
Aja vi åkte en sväng efter maten först till några nära vänner där jag lånade några nya böcker, vi käkade lite frukt och prata och så blev det massa gos med kissen sen blev det till mormors och morfars grav och tända ljus hos dom sen blev det hem. Och nu har vi just mysit med ett avsnitt med Oskyldigt dömd som vi spelade in från igår, sjukt bra!
Men nu har jag inte tid och sitta här måste packa, imorgon blire till Uddevalla över helgen.
Men dator åker med för jag har gratis trådlöst internet där nere, fin fint. Plus att vi ska kolla film på vägen dit.

Det vore lättare om en av oss inte fanns<3
Förlåt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0