Dubbel liv

För 2,5 veckor sen åkte jag med Frida till Fjällen på träningsläger, det var ju då inte på riktigt jag åkte uatn bara min "ande" som åkte iväg från Örebro bort från allt som någonsin hänt här. Och sedan dess har jag följt med Frida fört till fjällen en halv vecka på träningsläger, där fick jag en massa träning.
Sedan åkte vi till Mora där Frida hade parktik först på skidgymnasiet och sedan på intersport eller Tema sportia något av dom var det i alla fall. Vi har tydligen haft det bäst hela tiden. Men imorgon tar dubbel livet slut när Frida imorgon kliver av tåget i Örebro så slutar allt. Då blir allt som vanligt. Då är jag bara jag igen och inte jag och Frida och Frida kommer bara vara Frida och inte Frida och Lina. Så tack Frida för att jag fick leva ett liv i dig, med dig. Tack för du tog mig till Mora igen.

Frida&Lina = Dubbel liv 09!
HAHAHAHA!

Puss på oss som har för mycket fantasi och för mycket tid över!

Kommentarer
Postat av: Den bästa Frida så klart!!

DUBBEL LIV ÅGER!!!!! men du, forsätt att läsa bloggen, finns säkert något värt att läsa även fast du inte får uppleva det... ;)

2009-11-14 @ 23:08:21
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/
Postat av: den bästa Frida så klart!

SV: varsågod! Du fick dig en inblick i någon annans värld, och det skadar ju aldrig xD

2009-11-15 @ 19:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0