Ledig

Idag min första riktiga lediga dag.
Jag har inte gjort någonting egentligen, har sovit och bara tagit det lungt. Hade en lista på saker jag hade tänkt att göra idag men har verkligen inte gjort något av dom. Den här dagnen behövde jag verkligen så skönt att få sova ut och vara ensam en dag.
Har i alla fall fått ledigt/tillåtelse att jobba hem ifrån på måndag det är jävligt fint det om jag får säga det själv.
Och så har jag även varit hos grannen och hälsat på med pappa när han kom hem.
Lite efter klockan 6 körde jag moppen till syrran och så hämtade mamma mig och vi åkte till Risbergska och hämtade Gustav och Kalle som varit på öppet hus där idag.

Imorgon har jag bara idrott sen blir det hem lämna mina grejer och sen blir iväg en sväng och kolla upp en sak sen får vi väl se vad som händer.
Men nu blir skriva artikel.


Kommentarer
Postat av: ivar

oj, jag brukar oxå skriva listor och oftast slutar det med att jag blir så stressad över allt jag ska göra så jag gör inet istället!

2009-11-27 @ 11:03:18
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0