Back to school

Idag vart det tillbaka till skolan, dagen började i alla fall med att åka buss med Matte. Han hade i alla fall tappat bort Dennis inte för jag vet hur han gjort det men men.
Väl i skolan fick vi en big suprise, vi skulle ha Pernilla och vi skulle ha ett lite projekt i engelska och media kunskap. Så vi har projekt idag och imorgon eftermiddag efter som imorgon förmiddag är vi lediga!
Projektet gick ut på att vi blev in delade i grupper som hade ett land och att jobba med om landets typ största tidning. Hela projektet handlar om internationell media. Vi har idag svarat på lite frågor och kollat upp en massa i tidningen. Jag fick Indien, det är sämst. Tidningen är tråkig och dom lägger bara upp nytt ovan på allt annat (intenet tidningen). Aja blev i alla fall klar med första delen på uppgiften imorgon blire muntligredovising, vi har typ en timma på oss och fixa upp det där så vi får hoppas det fixar sig för vi har inte börjar än med det muntliga.
Efter skolan fick man dampa lite på bussarna också tvp stycken bussar åkte förbi våran busshållplats där alla stod bara för bussen typ redan var full, dom borde köra flera bussar när vi slutar så det där inte händer!

Blev i alla fall fika hos mamma på jobbet när jag väl kommit på en buss till stan och så.
Blev i alla fall träning ikväll också kvart i 5 spin passet, sjukt värt! Älskar och träna, funderar på och gå upp tidigare imrogon och springa innan skolan fast får se beror på vatten gubbarna om dom ska stänga av vattnet här imorgon ska jag inte springa för då får jag inte duscha och det vill jag fan göra.
Just det duschen var det nu dra jag iväg till duschen sen blir fan film för nu är jag ensam hemma och imrogon börjar jag kvart över 12 och pappa är hemma och ska köra mig fint som fan!

Och Frida vi har inte rivit Örebro än bara nästan för det där med bussarna men annars har vi det fint här i fina Örebro och imorgon får vi sova!
Lycka till på innebandyn för oss imorgon!

Elin min darling har redigerat bilden! :*



Någonting saknas

Btw, typ as happy nu ska träffa Sofie älsklingen den 21 November när jag åker till Uddevalla, i miss you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0