Dans redovising, matte prov och bil tur med mamma

Idag började vi 9 igen, med idrott i källaren. På dagens schema stod göra klart och redovisa danser/rörelse till musik. Så det blev upp i klassrummet låna Pontus dator och ta fram en låt och dans på youtube som vi skulle använda oss utav. Det blev i alla fall as bra när vi mixade ihop lite olika steg och hade en massa kul.
Efter idrotten brukar vi sluta men idag hade vi matte prov på eftermiddagen. Så halv 12 blev det till 3ornas dubbel klassrum och ha matte prov med både min klass och den andra.
Provet gick helt åt helvete, kändes som man tränat på helt fel grejer och det kändes verkligen inte bra.
Fy fan alltså. Jag hade ränkat med att de skulle gå bra idag men nej det går åt helvete!
Jävla skit.
Efter skolan hämtade mammsen mig så blev det ut till Aspholmen och äta på Skafferiet där min bror har prao och vi känner dom som äger stället. Gott var det!
Sen gick jag och mamma på siba en sväng sen blev det till Marieberg och leta lite olika saker och sen köpte jag ett fodral till min dator, fint som fan och även lite smink. Efter Mariberg åkte jag och mamma en bil tur ut till Vintros en väg som jag aldrig åkt tror jag och länge sen mamma åkte den. Vi kom i alla fall först till Fjugesta och där ifrån vidare till Vintrosa och handelsträdgården.  Mysig bil tur och i handlesträdgården vare också jätte mysigt. Nu ska jag springa iväg och göra mat med pappsen!
Imorgon blire till Astrid i stan sen Mellösa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0