Tidig morgon sen kväll

Nu har även jag styrt upp en blogg, så det är ju kul :)
Har funderart på det ett tag och nu har jag äntligen tagit tag i saken och gjort mig en blogg.

Så här har iaf min dag sett ut,
vaknad typ kvart i 9 vet inte varför men det gjorde jag kunde inte somna om så jag gick upp och ut och satte mig i solen och käka frukost så satt jag där ett tag, sen gick jag ut och sprang ett par km hurtigt av mig, hade tänkt och bli lite hurtig och komma i form nu under sommaren, sen duscha jag och fixa lite och drog in till stan Örebro då, där letade jag bikini till slut bestämde jag mig för att köpa en av de jag prövat fast jag egentligen inte var helt nöjd med den, sen skulle jag dra till mammas jobb och visa henne den så hon kunde säga vad hon tycker om den efter som jag inte var helt säker på om jag ville ha den. Då träffa jag iaf en av mina gamla lärare Annika och hon är väldigt bra ska ni veta, stod och prata med henne ett tag, sen drog jag iaf till mamma och hon gillade bikinin sen kom jag på att min moppe parkerings tid höll på och gå ut och jag vara inte klar med mina inköp och moppen stod typ på andra sida stan så mamma körde mig dit snäll som hon är (a), sen gick jag upp på stan och shoppa lite till och sen blev det hem och äta mat med lillebror, och då ringde älskling så prata vi lite, puss på han.

Mina inköp idag:
En bikini, ett persentkort på carlings till astrid födelsedags barnet själv ( <3 ), vita tygskor ch en glass efter som det var väldigt varmt ute!

Iaf fyller världens bästa astrid 15 idag så det blev hem till hennes mamma och fira henne på kvällen, äta mat och tårta och träffa släkten sörman är ju alltid kul. Astrid och Gustavs (Gustav är min bror) kompis vicco där, så när vi käkat klart drog vi till henne och bada fötterna i hennes pool som det vara 23 grader i!
Sen drog vi hem och då kom jag på att jag glömt min väska i stan så jag övningskörde till stan med mamma och hämta den, när jag kom hem byta jag kläder och drog ner till Astrids far och käka jordgubbar med henne och snacka massa skit och nu sitter vi här och klockan är 00.47 och jag ska väl snart gå hem och sova.

/ Lina

Kommentarer
Postat av: astrid

jag är 15, wohoooo :D

tack för prellen och kvällen var braa!

2009-06-25 @ 00:48:50
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0