Tur i oturen

Nu har jag just kommit hem från Knarsta där jag har vart och träffat min kära släkt, jätte trevlig kväll med god mat och två sorters tårta. Och så har jag spelat fotboll med min kusin Robert, älskling, lillebror och Johan (han är "ingift" i släkten fast han och min kusin är inte gifta men fatta grejen alltså) det vara väldigt kul, jag, min kusin och älskling är bästa laget!
Och sen fick jag träffa min kusins tjej också kul att vi har samma namn hihi. Lina!
Iaf hon verkar super trevlig så henne vill vi se mer av i framtiden.

Men innan vi åkte till Knarsta och träffa släkten, så har jag idag vart hund vakt åt grannes hund min extra hund vill säga.
Grannen är i Linköping idag och imorgon så hon bor här medans dom är borta. Jag och min lilebror tog ett lång promenad till en grusgrop som kallas björnvattnet (han som äger den heter björn haha) och där badade vi med Fia (hunden) jätte kul tills min kära lillebror tappa sin telefon i vattnet han hade glömt lägga ur den hur badbyxorna innan han hoppa i så där försvann den telefonen men mamma har sett till så han får en ny på försäkringen.  Sen gick vi iaf hem och jag hade fått stösta skavsåret på hälen ett till vill säga, har redan ett från i onsdags då jag vara på stan i mina nya högklackade skor, så jag kunde knappt gå det slutade med att lillebror sprang hem och hämta moppe så fick jag åka hem med den så jävla ont hade jag.

Och sen den stora händelsen idag! Jag kom in på mitt första handsval till gymnasiet!!! :D
It-media på john bauer nästa!!! :D
Är as gald för att jag kommit in ska bli så himla kul!


Men nu ska här sovas imorgon blir det upp tidigt och åka till Hovmantorp och bada och sola hela dagen lång + att älskling är här och väntar på att jag ska sluta hålla på med datorn och vara med honom. Massa kärlek på honom <3
Hoppas er dag vart toppen!

/ Lina


Kommentarer
Postat av: fanny e

Grattis till gymnasiet! :D

riktigt najs vare i hovmanstorp :) <3

2009-06-28 @ 22:30:58
Postat av: Louise

grattis till gymnasiet älskling :*<3

2009-06-30 @ 14:45:59
URL: http://louiseholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0