Massor med sol!

Jag älskar sommar, sol och bad måste jag bara säga!
Vädret är helt jävla underbart, det har vart sol och varmt hela dagen.
Började iaf dagen med frukost ute på vårat solflak där var det varmt, så satt jag och solade mig där ett tag, sen gick jag in och fixa lite, det blev iaf ut och springa några km efter det i solen, men man blir juh brunare om man rör på sig sägs det så det är juh också ett plus med att vara ute och springa. Sen när jag kom hem igen satte jag mig på solflaket och sola en stund igen, sen vart det dags att göra mat och sen drog jag iväg till Pölen och skulle bada med Astrid, Gustav och dreas klasskompisar, Amanda, Eve och Emil men då skulle dom åka iväg ner till Kil en sväng så hängnde med dom dit och så fick Astrid köra Amandas moppe först gången hon körde moppe men hon var duktig, hon har uppköring på moppe kursen imorgon så lycka till Astrid :)

Efter att hon kört moppe en stund drog Amanda, Eve och Emil hem till stan och Gustav han drog också hem, så jag och Astrid åkte själva till Pölen och badade och där träffa vi massa annat folk från stan riktigt trevlig vare och sitta där och sola och bada med dom. Sen drog vi hemmåt och då fick Astrid hänka på mig efter som hon åkte cykel och jag moppe.
När jag kom hem skulle mamma och pappa åka till Coop i Lillån så du följde jag med dom dit och övningskörde dit och hem det gick bra och jag har kört på MOTORVÄGEN för första gången i mitt liv idag! Duktig är jag!
Och nu sitter jag här och har just käkat jordgubbar, svenska dessutom. Snart kan man plocka jordgubbar själv så då blir det till Mellösa och plocka jordgubbar och träffa Carro och Anne och kanske rida en sväng med Carro också :)
Imorgon får jag äntligen träffa min älskade pojkvän igen!  Har inte träffat honom på ett par dagar nu börjar nästa sakna honom lite, hihi.

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0