Hjärtat i ögonen

Perfekt blir man aldrig, alltid något man kommer göra fel. Men är det rätt att man blir straffad för det då?
När den som straffar en gör lika mycket fel som en själv. När det gör så jävla ont i hjärtat när den gör vissa saker.
När allt ser mörkt ut kommer allt på en gång. En liten grej blir en stor grej. Det spelar ingen roll vad som händer men ingen blir som man vill då. Jag kommer aldrig bli perfekt, jag kommer alltid ha mina dåliga sidor men kanske mer eller mindre.

Mitt hjärta kommer alltid berätta sanningen om mig och i mina ögon kommer alltid mitt hjärta synas.
Det kommer alltid finnas personer i mitt liv jag önskar fanns kvar där, personer jag önskar fanns mig närmare, 
personer jag önskar inte hade försvunnit. Utan stannat kvar som mina vänner trotts att det finns komplikationer för att det skulle vara så. Eller att bara bli förlåten för hur dumt man bettet sig när man bara inte vetat varit man själv har varit, när man har varit hel jävla lost och letat efter nån att säga allt till och sen har det blivit fel. När man bara velat berätta allt och få lite stöd..
Vissa av dessa personer kommer alltid finnas i närheten av mitt liv men kanske inte som jag vill ha dom, vissa kommer jag aldrig mer få se.


 

/Lina


Kommentarer
Postat av: Storm

Nobodys perfect, but somebody can just have a few bad things in ther lifes :)

2009-07-06 @ 22:40:01
Postat av: Anna Made in Handlar´n

Alla har vi både bra och dåliga sidor. Hur länge man än letar kan man inte hitta en enda som inte har åtminstone en dålig sida.

Vad jag försöker säga är iaf att du är helt perfekt som du är Lina, du har en dålig sida också. Och det så det ska vara annars vore du inte komplett.

Jag älskar dig iaf (L)

2009-07-06 @ 23:43:52
Postat av: En vän som står dig närmare än du tror *f*

Du är en underbar vän Lina, och du kommer föralltid att vara en av mina närmaste vänner, och som kommer finnas hos dig flr alltid, du är underbar Lina, vet du det?, Alla har bra och dåliga sidor, så är det bara, det är männskligt<3, Jag kommer finnas hos dig föralltid<3

Älskar dig gumman<3<3<3

2009-07-07 @ 12:05:02
Postat av: En vän som står dig närmare än du tror *f*

Du är en underbar vän Lina, och du kommer föralltid att vara en av mina närmaste vänner, och som kommer finnas hos dig flr alltid, du är underbar Lina, vet du det?, Alla har bra och dåliga sidor, så är det bara, det är männskligt<3, Jag kommer finnas hos dig föralltid<3

Älskar dig gumman<3<3<3

2009-07-07 @ 12:05:23
Postat av: Louise

Du är underbar Lina!<3

Som de andra säger, alla har vi bra och dåliga sidor och har man ingen dålig sida så måste de vara nå fel. Du är helt otroligt fantastisk precis som du är, jag älskar dig för den du är! <3<3<3

2009-07-07 @ 16:26:35
URL: http://louiseholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0