Vad gör alla på Västkusten?

I mitt liv händer i speciellt mycket nu. Det har varit ganska dött nu ett par dagar sen jag kom hem från Mora och New forest SM. Anna är på västkusten och det gör allt ganska tråkigt, Louise jobbar, Såfi är i Rättvik, Tez jobbar, Felicia är på västkusten, Adde jobbar, Astrid är på västkusten,vad gör alla på Västkusten är juh en bra fråga?!
Hmm vem har jag glömt. Och jo älskling har varit sjuk ett par dagar och är i dag i Gbg.
Men han var här igår på eftermiddagen/kväll. Så gjorde vi inte så mycket tog det mest bara lungt och myste lite. Fast vi lagade faktist mat tillsammans. Efter som mamma bett oss gör mat till dom kom hem ifrån K-holm. Så det gjorde vi och det blev väldigt bra, alla var nöjda i alla fall.
Men han drog hem efter att vi käkat och då åkte jag ner till Kil och träffade Nea som var väldigt arg och ledsen på sin pojkvän. Först åkte vi lite moppe, sen drog vi ner till Björn där Jocke, Adde, Andrea och Björn var så satt vi där ett tag sen gick vi ut för Nea var arg så gick vi en promenad och pratade och så fick jag träffa Cherry snöttan. Sen gick vi tillbaka till Björn där folket fortfarande drack öl och grogg och spelade tv-spel, sen vi kvart i ett följde Adde mig hem till Jocke där jag hade moppe efter som jag inte ville gå ensam dit upp och Nea inte ville gå ensam tillbaka till Björn igen. Så kom jga hem någon gång efter ett och då blev det sängen.

Ikväll blir det i alla fall Talangen och kolla på Antiseptic. Kommer en uppdatering om det senare.

/ Lina

Kommentarer
Postat av: Anna Made in Handlar´n

Ja vad gör alla på Västkusten?

Jo de kollar på det oerhört sexiga smörgåsbordet av killar i Strömstad B-D

2009-07-29 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0