Trött och tung i hjärtat

Dagen idag började inte alls bra. Somnad sent och med tårar i mina ögon anledningen var ett bråk mitt i natten.
Sen vaknade jag klockan 5 när älsklings mobil ringde för att han skulle gå upp sen låg vi kvar i sängen ett tag och bara höll om varandra sen gick han upp och jag låg kvar i sängen sen åkte han iväg till jobbet och jag somnad med tårar igen.
Jag skulle egentligen gått upp klockan 9 idag så jag skulle hunnit ut och springa innan jag skulle åka till stan men jag orkade inte upp kom ur sängen vid 10 och då blev det duscha och sen äta frukost och sen moppe in till stan.

På stan blev det iaf först att ta en gardasil spruta på läkargruppen och den gjorde inte alls lika ont som den första, då kunde jag knappt röra armen i 24 timmar efter. Sen åt jag och mamma lunch på gröna grodan sen upp på stan och till våran guldsmed och kolla på persent till Annika och en konfirmations peresent till Fanny. Sen har jag även kollat på 20 års persent till älskling men jag säger inte vart eller vad, man vet juh aldrig han kanske läser.
Sen köpte även mamma nya skor till mig. Jag har även vart hos frisören idag och klippt mig är faktist nöjd det blev fint och ser mycket blondare ut nu.
Och sen vill jag även säga att älskling åker till Uddevala på cross vm ikväll och det tycker jag är en aning jobbig men jag hoppas han får kul och tänker höra av sig och vara lite social med mig iaf.

Helt ofixat men ungefär så ser det ut inte så mycket skillnad bara toppat lite.
Nya skor

/ Lina


Kommentarer
Postat av: Lisa

snygga skor lina! :D

2009-07-04 @ 14:25:31
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0