Sammanfattning av dagen innan läggdags

Älskling kom igår kväll så har varit med honom hela dagen idag. Vi har egentligen inte gjort så mycket mest  legat i sängen och sovit. Vi var till grannen en sväng och hälsade på också. Och älskling har kollat på de 82 korna som går utan för mitt fönster och väcker mig tidigt på morgonen. Nog för att dom är rätt fina och har massa söta kalvar men på morgonen vill jag sova och inte bli väckt av att dom står och siker utanför.
Älskling åkte hem vid halv 6 för han skulle hem och städa i huset han bor i, alla skulle tydligen göra det. Sen skulle han packa för på Onsdag åker vi på semester tillsammans med min familj + familjen Eriksson.
Och nu ikväll har Anna varit här och sällskapat med mig, moppe tur, lära Anna spinna i gruset med moppen (jag lärde mig det några timmar innan henne, så hon var inte så långt efter) vi fick i alla fall kratta igen hålen vi gjrde i gruset efter oss, sen kollade vi på TV en stund sen blev det moppe tur för att följa Anna ungefär halvägs hem.
En helt okej dag får jag väl lov och säga.
Men nu har ni fått en sammanfattning av min dag. Hoppas er dag varit kanon.
Nu är jag trött som ett as och tänker gå och lägga mig.
God natt!

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0