Öland 09

Som sagt jag är nu hemma från Öland. Och det varit helt okej, om man säger så här har det funnit många gånger som varit bättre men det var bra ändå och syrran var ju faktist med den här gången vilket gjorde saken bättre! Vädret var inte riktigt med oss den regnade inte men det var inte stråland sol som det ska var när man är där men det var över 20 grader varje dag. Och jag har faktist badat.
I alla fall kom mamma och jag till Öland i lördags eftermiddag. Då gjorde vi inte så mycket mer än att jag var i den där förbaskade ICA butiken med längsta köerna 3 gånger. Sen grillad vi på kvällen och spelade lite kort.
Söndag gjorde vi nog inte heller så mycket solade och badade lite. Umgicks med folket.
Måndag var vi i Borgholm. Jag åkte lilla tåget som går där igenom staden tillsammas med syrran och Kalle. Sen gick vi runt där och kollad i affäre och käka på Ebbas Cafe!
Tisdag utflykt till Böda och träffa Mia och Kim deras ungar och Mias föräldrar så sol, bada vi där. Vi spelade även vollyboll och strandfotboll för jobbig med fotboll i sand säger jag. Trevligt i alla fall.
Onsdag började med sol och bad tillsammas med Astrid, Märta och Lotta som kom och hälsade på oss denna dag sen blev det molingt så vi gick upp till husvagnen och spelade kort och käkade. Sen lekte vi på lekplatsen, flumma omkring och lekte i vattnet.
Torsdag sola, bada och hem gång.

Den här veckan sammanfattas/minns så här:
Äta mat sent varje kväll efter 9 varje dag typ, hälla vin på bord/över folk, spela kort mitt i nätterna, lite för lite sol, Kalle har sin egen vilja, massa hundar över allt Abbe var sötast och 11 veckor.
Och sen till sist Lina och Berre. Lina och Berre på en cykel slutar aldrig gott. Först kunde vi knapp komma iväg båda två på cykel och sen Lina och Berre på en cykel kollades på ett partygäng med killar slutar aldrig bra det sluta med att de kör för långt och sedan vänder och efter det välter dom med cykel. HAHAHA! Kommer kunna garva sönder åt det många gånger. Vi är så jävla bäst!

Men nu vet ni vad jag har gjort, har ni haft några bra dagar?
Hoppas det nu blire att umgås med Anna en stund och sen kanske moppe en sväng.
Några bilder kommer kanske senare.

/Lina


Kommentarer
Postat av: berre

hahahhaha, det var ju sjukt kul! rätt kompiskt att hela det där gänger råååglodde på oss precis då också! sämst är vi :D

2009-07-22 @ 02:14:33
URL: http://blueeyedfiend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0