Nils & Roger är återförenade

Anna är hemma! Så jag tog moppen och åkte hem till henne för att äntligen få träffa henne. Och ni sitter vi och kollar runt på facebook och Anna gör sit-ups. Och jag har hittat en bild på Järn-gänget på Annas dator. Haha, den bilden har jag med men i alla fall. Nils & Roger kvällen skulle egentligen var nere vid handlar men vi är lite kinkiga och tycker det är kallt ute så vi stannade hemma hos Anna. Och Anna plockar just nu fram sina kläder hon ska ha på sig imorgon när hon ska ha en pöjk hemma. Hehe, men vem pöjken är tänker jag inte berätta. Men Nils & Roger är i alla fall återförenad nu då. För ett tag i alla fall, man vet juh aldrig om någon av oss för för sig att åka iväg nånstans. Men nu ska jag snart ta moppen hemåt och sova. Imorgon kommer älskling till mig så kyss på det :*

Järn-gänget från Kil på bal
Järn-gänget från Kil på bal

Kommentarer
Postat av: Anna Made in Handlar´n

Återförenade efter Annas äventyr på kusten :D

Kinkiga är vi men vi balanserar upp det med att vara lite smått hyperaktiva. Puss på det ^^ <3

2009-08-02 @ 18:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0