Nils och Roger

Kvällen började med att köra hem till Anna och hämta min bror och hans cross, och ja det vara jag som körde bil och släppkärra inte min far utan jag. Duktigt är jag. Så bestämmde jag och Anna att hon skulle komma till mig efter som min moppe var på servis just då. Så kom hon hit och vi hoppade stuttsmatta och Gustav försökte komma på den ultimata pojkvännen för Anna vilket han lyckades med, verkligen den perfekta pojkvännen för henne! Sen satt vi och leta efter lite folk på Facebook, gick väl inte allt för bra men iaf. Sen skjussade Anna mig till Bosse som fixat med min moppe så hämtade vi den och åkte hem och när vi kom hem upptäckte jag att jag bara hade några meter kvar till 100 mil, haha, så var jag tvungen att köra dom så nu har min moppe gått 100 mil eller ja lite till. Sen hjälpte Anna mig och packa inför semester, jag vill inte åka men måste.
Sen åkte hon hem innan stormen brött ut (det är väldigt dåligt väder här, massa regn och blåst).
Och då blev det och umgås med min bror och kolla på Paradis Hotell inte så mycket som hände igår egentligen.
Men en bra Nils och Roger kväll!

100 mil
100 mil!

/ Lina


Kommentarer
Postat av: Anna Made in Handlar´n

Klädhängar´n har fått ett nytt ragg i sikte ;D <3

2009-07-09 @ 18:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0