New Forest SM

Dagen idag har spenderats på Karslund, där man i år hade New Forest SM.
Stuteri Sörängens hästar lyckades väldigt bra. Hopping lätt C blev Julina etta och Prisse tvåa. Och i kombinationen blev Prisse etta och Julina tvåa. Bra jobbar säger jag till deras ägare som var jätte glada. Och till uppfödarna Irene och Tez som var över lyckliga. Jag spenaderade i alla fall dagen tillsammas med Irene och Tez där borta. Vi stod vid deras transport och såld reklam grejer för svenska New forest föreningen och kollade på massa fina hästar som hoppade på gräsbanan in till.
Efter New forest SM åkte jag hem med Tez och kollade på hennes lägenhet. Haha äntligen fick vi till det, var ett tag sen vi pratade om att jag skulle komma men nu har jag vait där. Vi var på ica och handlade lite först innan vi åkte hem till henne och då ringde min kusin som trodde han ringde till sin tjej fast han ringd sin kusin. Haha knasig kan det bli, så passa han i alla fall på och kolla vad jag hade för mig, själv skulle han i alla fall köpa frukost. Hoppas det var till imorgon och inte till idag för då var han väldigt sen med frukost. Men i alla fall var Tez lägenhet var fin.
Vi kollade på tv och satt och små prata lite i alla fall sen gav vi oss iväg till station och där hämtade mamma mig och Tez hämtade Linus.
Bra dag (y'

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0