Konfirmation

Idag var det dags för Fannys konfirmation. Först var vi i Axbergs kyrka på konfimations gudstjänst och kollade på deras redovisning och sjöng och vara allmänt kyrkliga. Haha.
Sen åkte vi hem till Fanny och minglade först runt lite bland folket sen blev det massa god mat och tårta och grejer.
Iaf fick Fanny fina presenter och jag tror hon var nöjd med dom också. Sen när en del av alla Fannys gäster åkt hem så spelade jag, Fanny, Måns och Gustav kotten eller tecknet eller vafan vi kallar det nu för tiden. Iaf hade jag och Fanny bästa tecknet och vi kom på Gustavs och Måns tecken 2 gånger. Men dom vann iaf. Men vi är inga dåliga förlorare utan vi ger dom en ny match nån annan dag.
Snart åker vi till Mora det blir najs.

Men GRATTIS bästa Fanny på konfirmations dagen! <3


Konfirmanderna, synd   De 6 konfirmanderna
att ljuset ska förstöra
bilden bara.


Fanny och jag       Dagens huvudperson


Kommentarer
Postat av: fanny

tack för att ni kom o presenten! :D

haha lina vi äger dom på kotten! och mora komer bli bääst :D:D <3

2009-07-06 @ 17:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0