Grannen fyller år

Regn, regn och regn ja så kan man beskriva vädret i Örebro idag. Bara jag och älskling hemma just nu så vi låg i sängen ett bra tag och käka "frukost" på sängen. Från klockan 3 idag har vi spenderat tid inne hos grannen som fyller år idag, fråga inte hur mycket för det vet jag inte. Så var vi där och träffade deras framilj och släkt och käka tårta. Sedan blev det även paj och grejer nu på kvällen. Massa prat, kort spel och Gitarr Hero. Haha, jag har spelat Gitarr Hero och jag var sämst men kul var det i alla fall, kanske skulle be mamma köpa ett.. Hmm lär bli att önska sig i julklapp i så fall.
Men det var väldigt trevligt där inne. Imorgon blire köra älskling till stan och sedan vara med Anna tror jag sen kommer älskling hit imorgon kväll och då ska vi grilla och mysa. Får väl se kanske vi bjuder hit lite folk.
Föresten är Tez hemma i helgen så går nog och hälsar på henne en sväng imorgon också!
Min dag har varit en bra dag. Hoppas eran varit det med.

/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0