Crazy day of Nils and Roger

På morgonen åkte pappa och Gustav tillsammans med min syrra, hennes kille och Kalle som de plockade upp i stan till Öland, vilket betyde att nu var jag ensam hemma efter som mamma jobbar sent idag. Det tråkiga var då att det ös regna ute och det har det gjort hela jävla dagen. Men Anna kom hit och sällskapade med mig!
Så jävla kul som vi har haft fast det regnar, prata massa skit tagit lite fina kort (haha Rickard tyckte iaf om dom efter som han fick en av dom) helt jävla crazy eftermiddag. Sen åkte iaf Anna hem när hennes föräldrar kom från stan. 
Sen ringde även farfar förut om prata lite och jag fick goda nyheter om farmor för den delen också så det var skönt!
Ikväll kommer älskling!!! Äntligen om man säger så. Vi ska tydligen åka till hans föräldra sen och kolla till huset lite för dom åkte iväg nånstans igår om jag får gissa var det säkert till älskling syster. Sen ska det väl ätas mat med mammi.
Kanske blir ett inlägg senare.


Bild från en annan Crazy day of Nils&Roger

/ Lina


Kommentarer
Postat av: Anna Made in Handlar´n

Hahaha, fan va skumma vi är ibland Roger 8-D

Det får allt ta och bli fler såna här flumm dagar innan sommarn e slut <3

2009-07-09 @ 18:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0