Bowling

På eftermiddagen idag blev det bowling på Strike&co med lite trevligt folk. Pappa, lillebror, Fanny, Lisa, Syrran och Mattias. Det vara kul även fast det inte gick så jätte bra men jag kom iaf två på våran bana efter Lisa. Fick iaf en strike fast gubben på banan brevid gjorde fan 8 st på en serie. Tänk om man kunde gör någe sånt men han var ju "proffs" eller pasionär så han har tid och träna och bli bra.
Sen är det bäst att jag och Lisa kommer gå på samma skola i höst och samma linje fast hon kommer gå i 3an och jag i 1an men det är bäst iaf!
När vi bowlat klart så gick jag och Lisa upp på stan och köpte glass, gött. Massa trevligt prat blev det också, haha säger bara att Lisa har varit på sjukaste festen, OMG på de bara!
Träffade även Emma som kom och gick förbi när jag och Lisa satt och käka glass och prata.
Det vara väldigt trevligt!
Det var ju då iaf en väldigt trevlig eftermiddag!

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0